•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Michael - 31 augusti 2010 21:28







LEDIG IMORGON !



Kan jag verkligen behöva.

Fruktansvärt jobbigt med ena näsgången

helt igenbommad. Inget har kommit in eller

ut sen krocken och det gör satans ont.



Min underbara chef´s jobbiver har även smittat mig.

Sitter nu och kollar in "Extra Films" hemsida och ska

ringa dom imorgon och se om dom kan vara

intresserade av att skriva avtal på filmrullar

och även inlämning för framkallning.



Har jag tur kan våra kunder lämna in sina filmrullar

och även köpa nya.

Håll tummarna !



Ska även till VC och lämna blodprover och be dom kolla

mina näsgångar efter onormaliteter eller vad

man nu ska kalla allt detta som sker.



Sen vill sambon släpa med mig till

grannstaden som Gud glömde... (Trollhättan)

Det är månadsmarknad och hon ska inget handla.

Hmm... varför åker man dit då ?



Jaja...

Dags att släpa mig ut så hunden

får göra sitt innan jag kryper in i duschen.

Hoppas ni haft en bra dag och att

morgondagen blir lika skön...



Godnatt & Dröm sött


  



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards