•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under augusti 2010

Av Michael - 26 augusti 2010 16:59







Hela familjen väntar ivrigt.

Upp på sitt altare skall den ställas.



 


LG 37LD420

Av Michael - 26 augusti 2010 11:39






Somnade till !



Telefonen ringer och vad gör jag ?

JOO!

Jag kastar mig ur sängen och springer rakt

in i dörrkarmen och slår i bröstet.

Blir så förbannat trött på mig själv.



Är ju för fan klantigare än en 5-åring.

Nu har ja 10 ggr mer ondare och nu går jag

ner i sängen och stannar där resten av veckan...



" Klantus Maxximus "

loggar ut...

Av Michael - 26 augusti 2010 09:42







Ja precis som han ser ut känner jag mig.

Fast dock utan spjut.

Sitta är enormt trevligare än att ligga.

Måste dock röra på mig för så fort jag stelnar till

kommer värken krypande med dubel effekt.



 



Varma hälsningar från kollegor gör läkningen

mycket behagligare...


TACK !


  


Dags att röra på sig igen.

Har haft näsblod sen olyckan

och den vill inte riktigt läka...



Ser fram emot era trevliga kommentarer.

Värmer så enormt !



Kram

Av Michael - 25 augusti 2010 21:16






Ja vem vet...

Har haft mer besökare denna dag än någonsin.

Lockande ämne eller vad ?

Värmande ord som ja verkligen uppskattat.



Sen på tal om olycka...

Vem fan kom på att sätta den där

fjanten i tornet ?

Han dansbandsslisken i

Fångarna på fortet.

En riktigt sliskig dandsbandssångare

eller ännu värre en sån där tv-pastor

man ser på tv i USA...



Vilket som så tackar jag för mig.

Huvudet värker så dags för sista

tabletten sen försöka sova.



Ni som ska vara vakna ett tag till

vill jag önska en fortsatt trevlig kväll.

Till er andra önskar jag godnatt.



Dröm sött...

Av Michael - 25 augusti 2010 17:53







Kan man aldrig få nog av.

TACKAR Ödmjukt för alla underbara

värmande ord.



Sånt gör att man läker mer bit för bit.

Känns lite jobbigt för jag vill andas genom näsan men

det är fullständigt stopp och det spränger.



Läpparna torkar ut direkt så man får smörja och slicka

hela tiden på dom annars blir det jobbigt.

Gissar att natten kommer bli väldigt lång.

Har svårt att sova i vanliga fall...



Försöka släppa på korken !

Av Michael - 25 augusti 2010 15:42








Efter en kramad stolpe ser man ut så här...




 


Skratta om ni vill, resten av familjen har redan gjort det.

Kan säga att det gör ont och visst ser man

vissa komiska inslag i det hela...



Tackar för alla varma ord !



Kramar om

Av Michael - 25 augusti 2010 10:22








På ett tag för min del.

På väg till jobbet råkade jag ut

för en olycka och är en aning sargad.

Fick en sten under framhjulet som sen slutade med frontalkrock

ansikte med lyktstolpe.



Så nu sitter jag här med skrubbsår, trolig

hjärnskakning, bröstsmärtor, rejäl fläskläpp och sargat näsben.

Ser ut som Mike Tyson eller e av hans

motståndare efter 12 ronder...



Återkommer ut i cybervärden efter att jag mår

en aningen bättre.

Ingen mobil har jag heller för den tappades och ligger i

Vargöns Bibliotek...



Godnatt !

Av Michael - 24 augusti 2010 20:06







Mitten av September kommer det ske.

Nästa vecka, eller kanske i slutet av denna

vecka kommer vi äga en ny tv...

Frågan är om det blir 37" eller 40"

Återstår att se helt enkelt...



Behöver inte större för så gammal är jag inte

att jag inte ser vad som visas på skärmen.

Normalt sett förr i tiden vid 26" skulle

man enligt tv-handlaren sitter 2½ meter

från sin tv så gissa avståndet på dagens

skärmar om ni har lust...



Smälta pizzan !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards