•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Michael - 5 september 2010 15:41







Ja det är 8 veckor kortare än i filmen.

Spänningen finns där men är inte lika

nervös längre som jag var förr.



Har gett mig f-n på att jag ska göra

detta och har jag tjatat, gnällt och låtit

sambon genomlida detta så är det på tiden

att jag nu kryper till korset.



Catarina har redan gissat vad som ska ske

och om hon har rätt återstår att se.

Ni andra som vill veta får pressa mina kollegor på

jobbet för få ett svar. Jag hoppas dock dom inte

yppar denna hemlighet för någon.



Dags att peta igång grillen !!!

Av Michael - 5 september 2010 10:43







Är inte ofta jag blir.

Men idag känns det riktigt torrt

i ordförrådet...



Skönt med stillhet.

Skulle dock vilja peta in

Photoshop i min burk igen så jag

kan redigera lite nya bloggheaders...



Men ska ju till frisören idag.

Vanligtvis jag själv som sköter denna bit

men nu har jag ont i revbenen så de jobbet

går inte lika lätt som vanligt...



Lite nya foton skulle inte vara dumt heller.

Men vill vänta tills hösten verkligen

tagit sitt grepp om naturen innan

jag ger mig ut och fångar ögonblicket...



Ska se om frisören har ätit klart sin

frukost nu sen återkommer jag nog igen.



Önskar er en skön Söndag !



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards