•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Michael - 14 september 2010 22:05







Va skön stämningen var på jobbet idag.

Trots enorm värk i hela kroppen

har jag haft ett gott humör och alla andra med.



Plågat mig själv dock med fruktansvärd

träningsvärk i bakre lårmusklerna.

Fattar inte hur ni som maniskt plågar er och sen anser

att det är så skönt att de gör ont.

Ni är ju inte kloka...


  



Hoppas ni inte tar dessa ord

så allvarligt nu för ni har säkert er anledning

till att vilja plåga er till smärta.



En gång i tiden gjorde jag det med men sen efter

3 år fick det vara nog ansåg jag.

Nu har jag mer eller mindre accepterat

att jag blir inte bättre än så här...



Snart dags för kudden så jag

vill bara önska er en riktigt

God Skön Natt...



 

Av Michael - 14 september 2010 07:43









Stenar menade jag...



Målade massa stenar vita igår och det känns idag.

Man känner sig minst 25 år äldre efter att ha

krupit runt först med stålborste sen med pensel.



Sen är jag inte den vigaste människa med mina

191 cm och 112 kg.

Kroppen känns stelopererad.

Ryggskenan är på och väktabletter ska ner.



Mer tungt jobb väntar idag och detta kommer

att ske utomhus och vädret är riktigt uselt.

Inget man kan påverka utan bara att

klä sig varmt och hålla upp värmen.



Med dagens väder...

+13 molnigt, regn och lätta kalla vindar.


Önskar jag er en underbar dag !


 


Im off to work....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards