•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Michael - 18 september 2010 21:55






Det enda som gick bra idag var nog

Färjestads match mot Södertälje.

Annars har nog inget varit som det ska idag.



Ja middagen smakade gott men

det var ju inte min förtjänst direkt.

Shoppade nytt koppel till Leo som kommer

väl till pass dessa mörka höstkvällar.



Allt lyser i neongult så han kommer synas

när vi går ut i mörkret.

Han gillar nog selen mer än sin Halti gissar jag för

han lägger sig inte ner och kliar nosen längre

efter sina promenader...



Ska nog göra annat än sitta här ensam

och extremt uttråkad.

Dotter sover hos sin kille, sonen sover

& Sambon jobbar natt...



 

Av Michael - 18 september 2010 12:11







Förra året starta jag en fotoblogg.

Den kommer jag inte in på i nuläget så

jag funderar på att starta en här istället...



Vill gärna förmedla mina foton till dom som vill

se eller dela erfarenheter.

Kanske ha gästfotografer som lägger upp sina foton.



Kanske finns en marknad för att sälja foton som

bakgrundsbilder, tavlor eller vykort...



Funderar vidare !



 

Av Michael - 18 september 2010 10:41






Somnade sent...



Vaknade runt 10 solen sken och jag var

allt annat än vaken egentligen.

Men tänkte jag får fint väder när jag går ut

med Leo och de kan ju vara en bra start på dagen.



På med jackan och solbrillorna.

Kommer utanför husknuten och solen sticker direkt.

Hmmm...

Vänder hem och tänker ja det regnar ju inte

när jag ska cykla till affären och hämta

mina spelandelar och handla nybakat.



Sätter mig på cykeln och kommer inte

långt hemifrån förrän regnet stänker ner

på mig och jag muttrar...



Något mer som ska gå fel idag ?



Sköt om er...


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards