•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Michael - 22 september 2010 20:57






Genom snorig...

Febrig, huvudvärk och är allmänt kass.

Men det löser sig nog bara jag tar en Ibumetin

och kryper ner i sängen.



Märkligt att sånt bara kommer

flygande på kvällen.

Jaja, har säkert förtjänat detta

på ett eller annat sätt.



Men nu blir det sängen.

Sov gott alla Sötfisar.

Imorgon är en ny dag...


(ryser av oro)



Kramar om...

Av Michael - 22 september 2010 19:31







Först av min vän Catarina

och nu av Pauline...



Men ingen av dom vet hur

eller vad det kommer bli.

Det kommer att avslöjas imorgon.



Spänningen är olidlig

för min egen del.

Kommer inte backa ur men man har

sina tankar & funderingar...



Away - Smälta Pizzan !



 


Så kommer ja se ut imorgon...

Av Michael - 22 september 2010 07:58







Somnade med huvudvärk.

Vaknade flera gånger under natten.

Gick upp 1 timma före klockan för att ta näsdroppar.

Sov otroligt dåligt inatt och var inte alls

på gott humör klockan 7 när klockan skrek...



Sonen har fått sin frukost och ska snart med taxin.

Jag ska ut med hunden, äta frukost sen cykla

förbi ICA Älgen innan jobbet och köpa Gorbys.



Orkar inte äta annat idag.

Snabb lunch sen sova liten stund.

Power nap inte bra säger vetenskapen

men va vet dom ?

Det funkar utmärkt för mig...



Mot nya äventyr !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards