•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Michael - 28 september 2010 23:24






...Regn kommer solsken...



Ja då får man hoppas att morgondagen blir bättre.

Kan nog inte sjunka lägre ner just nu.

Vet inte vilken fot jag ska stå på egentligen.

Vet inte vilket öra jag ska lyssna på...



Ska nog bara släppa det hela och gå vidare.

Inte dra några slutsatser utan bara

skita i allt som sagts och gå in i ljuset...



Nog svamlat

Dags för kudden....



- sleep tight -



Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rage at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.



Though wise men at their end know dark is right,
Because their words had forked no lightning they
Do not go gentle into that good night.

Good men, the last wave by, crying how bright
Their frail deeds might have danced in a green bay,
Rage, rage against the dying of the light.



Wild men who caught and sang the sun in flight,
And learn, too late, they grieved it on its way,
Do not go gentle into that good night.

Grave men, near death, who see with blinding sight
Blind eyes could blaze like meteors and be gay,
Rage, rage against the dying of the light.



And you, my father, there on the sad height,
Curse, bless me now with your fierce tears, I pray.
Do not go gentle into that good night.
Rage, rage against the dying of the light.

Av Michael - 28 september 2010 19:13







Magen har fått pizza.

Lite skrämmande egentligen.

Låg igår och funderade starkt på

en operation. Skära bort magen, allt löst som hänger

efter att man gått ner i vikt.



Har gått i minst 10 år med storlek (unisex)

60-62 och nu i veckan gjorde jag en rövare

och med inställningen att det går inte.

Jag provade storlek 56 på byxor och jag trodde

inte mina ögon faktiskt för dom satt perfekt.



Men tillbaka till skärandet.

Tappade den lusten direkt igår när jag såg på

tv där dom utförde en sådan operation.


VIDRIGT !!!



Spelar ingen roll hur nöjd hon blev med sin mage.

Visst hon låg nersövd och slapp se.

Hennes pappa och syster stod bredvid

och vissa stunder trodde jag båda skulle kräkas i

masken de hade framför munnen...



Hennes syster var tydligen inne på samma

spår och avskräcktes inte tillräckligt...



DET GJORDE JAG !



Så ni får ta mig som jag är...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards