•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Michael - 30 september 2010 20:54







Detta !



 


Och förbannat gott var det med...

Av Michael - 30 september 2010 20:37







FBK ligger under med 0 - 3



Man kan ju hålla sig för skratt.

Tog en liten paus nu innan 3:e perioden.



Innan sängen ska jag avlasta min säng.

Sambon har fyllt den med massa

sommarkläder som ska upp på vinden.



Man får tydligen inse att sommaren

är över och shortsen skall stuvas upp

på vinden igen och ge plats för andra kläder...



Dags att göra lite nytta !

Av Michael - 30 september 2010 16:44






Gardiner till vardagsrummet.

Julgardiner brukar jag oftast vilja

beställa eller bestämma till kök

och vardagsrum.



DESSA ÄR BESTÄLLDA !



Nu kan jag gå ner och steka kassler.

Sen film...



Later !

Av Michael - 30 september 2010 15:17







Va vi promenerat idag.

Ja jag och sambon har gått korta sträckor men

med min lungkapacitet är det inte så märkligt.

Vid minsta ansträngning hostar jag mig till

en enorm träningsvärk runt midjan.



Först promenad med Leo.

Sen gick jag och sambo till hennes mormor

så jag kunde lyfta ut hennes trasiga tv i förrådet.

Sen gick vi och handlade och nu ska vi ut med

Leo innan vi ska åka och hämta vår son

som idag är på fritids...



Härligt med solsken !

Av Michael - 30 september 2010 09:46







När man ska gå ut och ha kameran med

sig så glömmer jag som oftast att ta extra

batterier med mig och då blir det som det brukar.

Kameran fotar 3-4 bilder sen får man snällt

vandra hem igen och ha missat massa underbara

höstbilder.



Solen lyser upp i trädtopparna

och dom ser ut som eldsflammor.

Ska nog hinna med att fota några mer bilder

innan löven faller av från träden hoppas jag.



09:20 åkte min son till tandläkaren.

Han skulle dra ut en mjölktand som inte

ville släppa taget eller ge plats för den nya.

Hoppas han kommer hem och är lite kramsjuk och ynklig

då kan vi kolla på Iron Man 2 tillsammans...



See Yaa !

Av Michael - 30 september 2010 08:31







Men sover man längre för det ?

Nej tyvärr inte.

Vaknade 7 när klockan ringde.

Sonens ringde 5 över då gick sambon upp och jag tänkte

att nu kanske jag får sova lite extra.



Men det gick i stöpet direkt.

Vaknade igen strax efter halv 8 och då

kunde jag lika bra gå upp.



Dags för frukost nu

sen får jag se vad som sker...



Godmorgon på er solstrålar !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards