•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under september 2010

Av Michael - 21 september 2010 18:57







Koma !



Känns så just nu.

Produktiv dag med nya idéer och tankar.

Genomtäta bihålor dels av "krocken" och troligen

en lättare förkylning. Dotter genomförkyld

och sonen hem från skolan idag för han va yr.



Han somnade direkt han kom hem

och nu är han inne hos farmor & farfar

där han troligen spelar spel...



Men nu ska jag ringa hem han.

Kan ni tänka er jag ringer dit.

Jag har kanske 12 meter från min dörr

till deras men ändå ringer jag.



Kostar mig inte en krona så

jag kan kosta på mig att vara

en aningen lat tycker jag.



Nu blir det Köttfärslimpa :)

Av Michael - 21 september 2010 07:49







Fick förmodligen mina grannar.

Dom har ringt jouren som i sig ringde

slamsugarbilen så nu står den utanför

och pumpar in något i sin slang...



Tur man var vaken redan annars

hade man förmodligen vaknat med ett

ryck och trott domedagen var nära.



Sitter och snabbt försöker finna min

son i lokaltidningen på nätet men som vanligt

är det som att söka efter en nål i oceanen.



Tar frukost istället sen tar mig till jobbet.

Önskar er alla en underbar dag.



    

Av Michael - 20 september 2010 07:45







Någon skrev FOLKET har röstat

acceptera de och gå vidare...

Tydligen moderat !



Jag är också en del av folket och

jag önskade inte alls detta.

Finns inget att vara glad åt alls...



Nog om detta !

Nedräkningen har startat.

Om 4 dagar är den långa väntan

över och jag får äntligen börja.



Frukost nu sen cykla till jobbet

med full av energi.

(ironisk)


Ha en underbar dag !


    

Av Michael - 19 september 2010 22:29







Hur fan tänker folk egentligen ?

Ger mig fan på att dom i storstäderna ÄLSKAR Fredde men det

gör verkligen inte jag alls.



Men nu får vi leva med skiten i 4 år till

och dessutom ha SD med i smeten och röra om.

Där finns ingen sympati what so ever...



Vågmästarroll... ?

orkar inte ens kommentera mera.

Skiter i detta och ser fram emot

jobbet istället...



Kram på er !

Av Michael - 19 september 2010 17:23






Producera tröjor till butikernas anställda.

Mina kollegor vill ha tröjor så nu ska

vi köra på för glatta livet eller så länge

maskinen orkar med...



Inga svåra jobb som tur är

så detta kommer nog gå ganska

snabbt hoppas vi...



Va hittar DU på denna Söndag ?

Av Michael - 19 september 2010 16:07






Blodsockret steg upp direkt.

Mat i magen så nu börjar jag känna

mig på topp igen...



Lite förvånad över mig själv.

Har haft en helt ny kamera hemma.

Ny som jobbet ska använda och jag har knappt fotat

med den alls. Inte det som var meningen egentligen

utan mest kolla över och förbereda den...



Mycket trevlig kamera och det sög

lite i ägande-tarmen när jag fick med mig

den hem igår eftermiddag.



Anledning att jag inte gått ut för att fota

är nog min vänstra fotled som smärtar

så mycket att jag inte kan stödja.

Får helt enkelt vila den så jag kan jobba

imorgon utan problem...



Snart ny vecka...

På torsdag smäller det.

Spänningen stiger och jag

har snart ingen återvändo...



Men nu vila på maten !



 

Av Michael - 19 september 2010 13:43







Att jag skulle säga detta.

Men jag ser fram emot att titta

på valvakan ikväll...



Måste skett något.

Tror jag ramlat ur sängen för jag har ont i skallen

fruktansvärt ont i vänster foten (trolig nerv i kläm)

Kanske därför jag är så konstig.



Eller finns det annan förklaring ?

Av Michael - 19 september 2010 13:28







Vill ha förändring !

Vill kunna sitta 4 år till med vetskapen om att jag

ville göra min del till ett bättre Sverige !



Vill kunna sitta och INTE gnälla

för nu har jag gjort mitt val...



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards