•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under september 2010

Av Michael - 2 september 2010 19:42







Ja ungefär så har det varit på jobbet idag.

seg start sen lite bättre efter middagen.



Gårdagen gick inte fort heller.

Fick in till marknaden där vi inget skulle köpa

men ändå fick vi med oss någon påse hem.



Hann med en fika, shoppa skor till min son.

Kangool som kostat 299:- men med rabatt (70%)

så fick i betala 89:- och vem säger nej till det...



Kom hem strax före sonen i ett ihälligt skyfall

och fick vänta på en förbannat dum-fan rent ut sagt som ställt

sin firmabil framför bommen in...



Sen ut med grejorna, sonens presenter.

Tanten åkte till stan och mitt blodsocker sjönk djupt ner så

jag fick snällt göra middag för vänta på henne

hade vi verkligen ingen lust till...



Och häpna av förvåning, jag gjorde köttfärslimpa som smakade

gudomligt gott och ännu en gång råkade jag

överbevisa mig själv och göra god mat...



Men herregud va jag svamlat iväg.

Någon annan som vill ha ordet ???

Av Michael - 1 september 2010 08:24







Starten gick bra.

Men vad händer sen ?

Vaknade strax efter 6 och kunde

hur mycket jag än försökte att somna om.

Vände och vred på mig men inget hjälpte.



Hoppas nu detta inte raserar hela dagen.

Har haft ett gott humör tack vare mina vänner

så nu kör jag på detta spåret tills det spårar ur...



Sambon duschar så jag får väl ta mig an dagens

första avhandling:

Leo !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards