•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Inte ett enda steg...

Av Michael - 18 november 2010 15:23







Har stegräknaren fått med sig idag.

Inte haft på den alls så kanske börjar man tappa

steget om man nu vill kalla det så...




Ute tidigt idag för att fylla på frys och kyl.

Snabbfrukost på Coop fiket sen vidare till

Coop, Rusta, Lidl sen hem och lasta av

innan vi fyllde på med massa sopor till återvinningen...




Nu har sambon hämtat upp dotter tillsammans

med min mamma och nu är dom på Elgiganten

för att hämta en ny tv till mina föräldrar...




Här sitter jag i min ensamhet.

Iklädd shorts, t-shirt och en varm

fleecetröja, behöver kanske inte säga att jag fryser.

Ja brukar inte frysa i vanliga fall men

jag gissar att det står ett fönster öppet och därför

som benen känns stumma och fastfrusna...





Letar efter vilket fönster....   

 
 
Mita

Mita

18 november 2010 16:13

Sätt på dig raggsockor!

http://rocotopeppers.bloggspot.com.se

Michael

18 november 2010 16:14

Fryser om fötterna ändå kära du :)

 
Nettan

Nettan

18 november 2010 17:39

En riktigt flitig fm för er med andra ord.
Men du - shorts - ingen höjdare den här årstiden va ?! Ha ha

Vet inte om du såg det, men snart kanske det finns fler mopsar i VänersMborg ! Ha ha !
Hade ju besök av en tjej från Vänersborg i måndags och tisdags som jag hämtade på stationen. Min ena kille fick ju "leka" lite med hennes tjej ! Ha ha !

Ha en bra torsdagskväll !

kramiz

http://hasselby.blogg.se

Michael

18 november 2010 18:48

Såg en mopp med rött lysande halsband nu ikväll :)

 
Nettan

Nettan

18 november 2010 19:15

Hör du en blond tjej säga Ninja till sin mopp så är det min killes tjej ! Ha ha !

http://hasselby.blogg.se

Michael

18 november 2010 19:35

Nej jag tror inte hon var blond som ägde denna mopp :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards