•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Michael - 1 december 2010 22:52


 

Vad menar han ?


Kanske ett sätt att locka någon till att läsa.

Ja vem vet hur denna gubbe fungerar.

Men nu ska jag sluta jäsa...


- - - - - -


Dags att krypa ner och se på

Trolltyg i tomteskogen.

Helt underbar film som man mer eller

mindre kan texterna utantill.


- - - - - -


Godnatt mina vänner

& Dröm sött...





Bloppis-annons
Av Michael - 1 december 2010 20:15



 




BILDERNA ÄR ENDAST FÖRSLAG.

DU KAN SJÄLV VÄLJA MOTIV

& ÄVEN HA MED NAMN.


FRAKTEN INGÅR I PRISET.


 

Övrigt (Personligt), Säljes - Vänersborg (Västra Götalands län)
Pris:    129:-
Telefon:    0739895271
 
Av Michael - 1 december 2010 19:34







Ska bli så underbart skönt.

Visst är det smärtsamt men

jag får lida pin om jag vill bli fin...


. . . . . .


Tiden är bokad nu och

om några veckor är det över.

All väntan... längtar enormt.


. . . . . . .


Smälter vidare...

Av Michael - 1 december 2010 19:16







Ledig !


Men inte står tiden stilla för det.

Massor att göra imorgon så

det blir snällt till att gå upp.


- - - - - -


En enastående dag på jobbet.

Man var lyrisk hela förmiddagen

och även en bit in på eftermiddagen.

Till kvällen nu känner jag mig en

aning spak i vader och lår men vad gör det...


- - - - - -


Nu ska jag smälta min pizza.

Sonen skall till frisören.

Ska kanske kolla vad för filmer som

visas på Telias box tror jag...


- - - - - -


Hörs av senare !



. . . . puss puss . . . .

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards