•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Michael - 3 december 2010 19:41





 


Magen full !


Fick skjuts av kollega hem efter jobbet.

Barnen mötte upp på vägen och vi gick

till Netto för att köpa middag.


. . . . . .


Dottern handlade julklapp till sin mamma

och till middag valde vi hamburgare

som nu vilar tryggt i magen.


. . . . . .




Av Michael - 3 december 2010 08:07


 





Från ingenstans kommer det smygande.

Plötsligt började jag må illa.

Känner att det är magkatarr och jag vet inte varför.

Känns som hela magsäcken ska vändas

ut och in och rulla upp genom strupen...


- - - - - -


Önskar jag kunde tyda min kropp bättre

och mer försöka förstå varför det är som det är.

Kan garanera att det INTE är julstress för jag har

aldrig under mina 41 år känt mig stressad inför julen.


- - - - - -


Jaja...

Får helt enkelt skippa frukosten

för den lockar mig inte alls just nu.

Vi som ska ha gemensam fredagsfika idag.

Man får göra sitt bästa sen genomlida denna dag.


Önskar alla en underbar dag !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards