•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Michael - 4 december 2010 21:16



 




Shorts & T-shirt...


Ja om det inte vore för att jag ska gå ut med Leo nu.

Sitter och svettas här vid datorn där vi har snart +25...


. . . . . .


Verkligen tropikvärme

så kanske därför jag vill dra på mig shortsen

istället för att sitta med hoodie och sweatpants...


. . . . . .


Jaja jag kommer nog att frysa igen

efter promenaden så det kommer nog

att jämna ut sig till slut eller hur ?


- - - - - - - - - - -

Av Michael - 4 december 2010 19:46







Snön fortsätter att falla.

Inget man önskar men får

jag en vit jul så är jag nöjd...


. . . . . .


Hur känner DU ?

Av Michael - 4 december 2010 18:31







Pasta & Köttfärssås har jag redan

svullat i mig så det går inte.

Inget snacks hemma så det blir inget heller.

Ingen alkohol har jag eller kommer in i detta

hemska feta tempel...


. . . . . .


Ja jag får helt enkelt avnjuta

Coca Cola Light och kanske

lägga mig på soffan med en film.


. . . . . .


Inget annat att göra egentligen nu

efter att jag efter middagen legat på soffan

och kollat ishockey.

Armarna börjar värka efter att ha slipat

skaft till snöskyfflar sen monterat över 70 stycken

som ska levereras omgående...


. . . . . .


Men som sagt jag rör mig inte alls.

(snittar 50-80.000 steg i veckan)

Fats det anses nog inte som att röra på sig.

Jag får helt enkelt fortsätta med mitt dåliga

leverne och njuta av mina vänners närhet...


. . . . . .


 

Av Michael - 4 december 2010 15:42







Upprör visst läsare.

Jag får inte äta vad jag vill och

inte heller må dåligt heller utan att jag tydligen

blir kallad för allt mellan himmel och jord.


- - - - - -


Vilken tur jag har som får

råd av massa människor som tydligen vet mer

om min hälsa än jag själv...


- - - - - -


VILL DU INTE LÄSA MIN BLOGG

BÖR DU HÅLLA DIG BORTA EFTERSOM

MITT SKRIVANDE VERKAR STÖTANDE...


. . . . . .


Ni andra är hjätligt välkomna !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards