•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Michael - 14 december 2010 23:26







Onsdag sen är jag ledig torsdag.

På min lediga dag kommer jag ha häcken full.

Ska till VC på morgonen sen till Vargön

och tortera mig kanske en sista gång.


.-.-.-.-.-.-.-.


Men imorgon är det full arbetsdag.

Massor att göra och sen hem för att plocka ner

tomtarna från vinden.

Sätta upp lite belysning och kanske göra lite julgodis.


.-.-.-.-.-.-.-.


Har säkert mer att berätta men jag

orkar inte helt enkelt mer just nu.

Hoppas ni klarar er till morgondagen.


.-.-.-.-.-.-.-.


Godnatt Kramar !

Av Michael - 14 december 2010 08:34







På min sons skolskjuts.

Han ska börja 08:25

Taxi ska hämta han 08:05 och nu får vi efter

30 minuters väntetid utomhus veta

att den behagar inte komma förrän 08:45.


.-.-.-.-.-.-.-.


Lägg sen till att jag ska cykla 3.3 km

gå ut med hunden innan och börja jobba

just 08:45 så jag kommer få förlorad

arbetsinkomst bara för att skolskjutsen inte

kan organisera en skoltaxiresa...


.-.-.-.-.-.-.-.


Händer det att vi kommer några minuter

sent ut till bilen för vi klär vår son varmt

går telefonen varm men aldrig tvärtom...


.-.-.-.-.-.-.-.


Så nu ska jag be någon (sambon) annan

ringa deras kundtjänst för jag

är trött, frusen &


SKENHELIGT FÖRBANNAD !!!

Av Michael - 14 december 2010 07:09







Han kände sig kall och frusen.



Kan ju inte neka han att vilja värma sig en stund.

Ska ju cykla till jobbet idag så nu

blir det långkalsonger & thermobrallor på.

Har just nu -8 utanför så det kommer att behövas.


.-.-.-.-.-.-.


Försöker nu mest att vakna till.

Ska göra sonen klar för taxin snart.

Ut med hunden och hinna med frukost.

Ska nog inte vara några problem...


.-.-.-.-.-.-.


Önskar er alla en underbar dag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards