•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Michael - 16 december 2010 22:45







Sov så gott god natt...



Tycker jag har varit sängliggande hela

dagen men ändå är jag helt slut just nu.

Har egentligen inte haft aptit eller lust till

att göra någonting och det tär på familjen...


.-.-.-.-.-.-.-.-.


Ingen julkänsla what-so-ever

och det är ILLA för att vara jag.

December är min favoritmånad och julen

den högtiden jag håller mest varmast

om hjärtat faktiskt...


.-.-..-.-.-.-.-.-.


Får hoppas att någon förändring sker

annars kommer denna julen gå

ner i träsket och förstöra allt.


.-.-.-.-.-.-.-.-.


Sov så gott mina vänner

Av Michael - 16 december 2010 10:23







Fick i mig en smörgås

och den verkar vilja stanna kvar.

Hela kroppen värker och fryser så nu

ska jag krypa ner i sängen igen.


.-.-.-.-.-.-.-.


Hoppas ni har bättre hälsa

och väder än här i denna delen av kartan.

Tack för era "krya-på-mig-hälsningar"



Z z Z z Z z Z

Av Michael - 16 december 2010 07:49







Från VC besöket.

Genomförkyld och frossa.

Tveksamt om jag ska välja det andra.

Vill knappast sitta i en stol 2-3 timmar

och frysa, hosta och med öppen kran...


.-.-.-.-.-.-.-.


Får fundera på saken.

Sonen hemma med idag

och är IGEN genomförkyld.


.-.-.-.-.-.-.-.


Ha en bra dag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards