•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Michael - 17 december 2010 21:12






Tydligen bor det en sådan i denna kommunen.

Om man skulle söka mer kanske man finner vem ???



Helskärm

IP Address: 78.70.44.245
ISP: TeliaSonera AB
Region: Vänersborg (SE)

Av Michael - 17 december 2010 20:23


  Blir det som oftast när jag lagar maten.

Vet inte varför det skiljer så mycket i smaken när sambon och jag lagar middag.

Hon brukar inte gilla att översalta men ÄLSKAR att peppra.

Jag gör tvärtom gissar jag men använder gärna lite andra kryddor än henne.


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Vilket som så gillas maten av barnen och har

man gjort dom nöjda får man anse det som en

riktigt lyckad middag eller vad tycker ni ?


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Pyntat om lite i bloggen och jag hoppas

att min vän i Karlstad uppskattar.

Får man hennes medgivande är man hemma.


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Nu smälta maten !



 

Av Michael - 17 december 2010 18:55







Eller skägg å skägg...


Liten bit under hakan satt istappar

trots endast -4 utomhus.

Fast när jag cyklade kände jag mig

som Tomas Wassberg.


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Nu ska jag göra middag.

Sambo avnjuter/jobbar julbord

ikväll så jag och barnen äter köttfärssås.


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Av Michael - 17 december 2010 07:23








Vi garanterar en kraftig viktminskning, inom 5-10 dagar.

för endast 295 kronor + frakt får du 50 cl. magiskt vatten

från en liten insjö i norra

Sveriges inland med fantastiska egenskaper.

Missa inte detta

över 8000 personer har redan provat

med enastående resultat.

Ring Östersunds kommun, ge bort

detta i julklapp så får du detta rim gratis.


Storsjön ligger hård och vit

Gömmer liten parasit.

Kylan biter, jämten skiter

Firar jul på stolen vit

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards