•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Michael - 20 december 2010 22:31




Att krypa ner i sängen.

Har inte så mycket mer kraft än att kunna

krypa ner under täcket och sova.


.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.


Orolig för min lilla ögonsten så sambon ska ringa

till Veterinären under morgondagen.

Varken äter eller dricker, eller ja han dricker men inte så

som han brukar göra i vanliga fall.


Han har magrat bara på 3-4 dagar och pinkar väldigt

koncentrerat så något är galet och nu vill jag veta

vad det kan vara annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.


.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.


Hoppas vi kan få svar på frågorna som ställs imorgon.

Vill verkligen inte förlora vår lilla *Plutt* som jag verkligen

håller mer kär än mitt egna liv.


Va ni än gör inatt så tänk på mitt

lilla hjärta & håll tummarna...



 


Hmmm...

Blev mer jobbigare än jag trodde

så nu loggar jag ut och försöker sova.


Godnatt


  

Av Michael - 20 december 2010 19:11







På maten vi köpte...

Idag vart det kebab med pommes & med

facit i handen så kommer jag ALDRIG att beställa

det igen på denna plats.


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Slutsumman annars är att endast

Utlänningar gör den godaste skräpmaten.

Pizza, Kebab, Kycklingsallad, Kebabrulle....

Ja ni ser ju själv !


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.




Av Michael - 20 december 2010 07:57

  Spänningen är olidligt jobbig för barnen.

Inget är väl mer tortyr för dom små som

måste se alla paketen inslagna och inte kunna riva upp

dom förrän på julaftons kväll.


.-.-.-.-.-.-.-.-.



Visst kommer man ihåg hur det var som barn.

Man har en viss förståelse faktiskt för det är verkligen

inte lätt att fira jul. Speciellt minns man dagen innan hur

svårt det var att somna... Nästan så man ville sova under granen för att inte missa hela händelsen. Till slut somnade man av ren utmattning och på Julaftonsmorgon vaknade man enormt tidigt. Drog på sig morgonrocken och satte sig med en filt i soffan för att sen njuta av Jullovsmorgon och snegla på alla paketen man klämt och skakat flera veckor i förväg...






Ja vi ska nog kunna överleva denna julen med.

Men vi är inte där riktigt ännu så vi föräldrar

får mota Olle vid grinden och stå ut några dagar till.

Man skulle nästan behöva semester efter julen mer

än innan så man kan hämta sig en smula.


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Jag ska ha en liten långledighet runt nyår.

Hela 4 dagar på mig att samla krafterna

och vara med barnen. Ja vara med sonen blir

det väl för dottern kommer väl sova bort dagarna som vanligt.


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Men nu är det dags för dagens viktigaste

mål sen "of to work"

Önskar er alla en underbar dag !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards