•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Michael - 22 december 2010 23:08



  Ja jag kanske inte hade samma glöd

& samma hemska kläder men nästan samma ansiktsuttryck.

Ville bara göra det som skulle göras sen krypa upp för trappan igen.

Är fruktansvärt trött i kroppen och ja kanske mer i knoppen.

Somnade efter 1 inatt och sen upp 7 imorse så kanske på tiden

att jag kryper ner under täcket så jag orkar med sista dagen...


*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


Börjar det bli pirrigt ?

Mina barn har fått mer och mer spring i benen.

Dom hjälper faktiskt till, sonen städat sitt rum så han fick

en Selma av mig och dottern fick spratt förut och gjorde

sin del med så jag får väl ge henne något med...


*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


Belöning verkar funka bra.

Synd det blir så kostsamt dock.

Men vid Jul ska man vara snäll sägs det.


*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


Gott Nytt Natt !


" på med nattmössan "


 



Av Michael - 22 december 2010 19:48






Precis fått i mig middag.

Om ändå en lätt sådan (pasta & köttbullar) så fyllde

den sin funktion och nu ska kroppen laddas en kort stund.

Sen ska vi städa jag och barnen.


" GUD HJÄLPE MIG/OSS "


Håll alla tummar ni kan, under tiden ska jag

gnugga hartassen, kasta salt över axeln ja t.o.m

undvika gå under stegar, tvi tvi vti för svarta katter.

Ni kanske förstår hur svårt det är att få barnen att hjälpa till.


*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


Av Michael - 22 december 2010 08:00



  Idag kommer det att bli full rulle...


Efter jobbet blir det förmodligen hem direkt

eftersom sambon ska jobba en 3:e natt och då hamnar det på

mitt bord att göra klart det sista i städning & pyntande.


*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


Hinner inte mer skrivande nu utan tar

lite mer ikväll efter all rök har lagt sig...

Hoppas och önskar alla får en underbar dag.

Med eller uta 13 cm snö är ni alla lika härliga... *blink*


*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


...Jingle Bells...



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards