•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Michael - 24 december 2010 14:50


 



SISTA VILAN INNAN GÄSTERNA KOMMER HIT & FIRAR JUL...


  


HOPPAS JAG NU INTE FÖRGIFTAR NÅGON ÖVERKÄNSLIG MED MIN HEMSKA MATLAGNING...



SKA NOG BRA UTAN KOMPIKATIONER DENNA JULEN MED.

SER VERKLIGEN FRAM EMOT DENNA DAGEN.

MATEN, GÄSTERNA & VISST PAKETEN MEN MER ROLIGT

ATT SE BARNENS ÖGON NÄR DOM RIVER UPP PAKETEN.


  


HAR MAN LYCKATS ELLER BLIR DET EN FLOPP.

ÅTERSTÅR ATT SE VILKET DET BLIR.

BARN I ALLA ÅR HAR ALLTID OGILLAT

MJUKA PAKET MEN TILL SLUT NÄR RÖKEN

LAGT SIG BRUKAR ALLT MINA, JA OM MAN BORTSER

FRÅN MIN DOTTER SOM BOKSTAVLIGEN ÄLSKAR KLÄDER.

SONEN RIVER LÄTT VIDARE MEN SOM SAGT EFTERÅT

VISAR HAN ALLT SIN UPPSKATTNING...


  


VERKAR SOM DET ÄR MIN TUR ATT DUSCHA

SÅ JAG ÖVERGER BLOGGEN FÖR DENNA GÅNG.

ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT...


 







 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards