•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Michael - 26 december 2010 22:44







Dags att få krypa ner i sängen igen.

Dags att få åka och jobba imorgon igen...

Jobbar dock bara 3 dagar sen ledig 4 *blink*



Undrar vad som kommer ske dessa dagar.

Julsaker kommer plockas bort.

Fågelmat, broddar & Snöredskap kommer

att sälja mest tror jag på...


Och vi har allt !


Godnatt mina vänner

Av Michael - 26 december 2010 14:52





Åkte en sväng till Överby.

Fråga mig inte varför egentligen.

Jag vet inte faktiskt för när man kom dit

så var det helt omöjligt att finna parkering

inom 30 minuters ramen...




Det tog oss minst 30 minuter att komma ur parkeringsdäcket.

Sen minst 15-20 minuter till för att finna en parkering utanför.

Väl inne bland butikerna var det varje man för sig själv...



Sambo och dotter som är vana shoppare tröttnade långt före jag

vågade hoppas så det var ju skönt... Träffade vänner som shoppade, tröttnade sen for hem igen och jag förstår dom för det var inte roligt alls...



Men man börjar ju jobba imorgon igen så denna dagen

var ju egentligen den enda som man med hela familjen kunde komma ut.

Sonen var dock inte med utan vi fick agera "skickebud" och

inhandla en "Paper Jamz" gitarr som förr kostat 399:- men nu

på Beginners kostade bara 179:- så vi slog till...



Nu ska vi göra köttfärssås.

Lyssna på sonen som förmodligen

kommer spela på sin gitarr tills batterierna tar slut.

Sen 19:25 är tv:n min

för då ska jag se FÄRJESTAD - FRÖLUNDA spela

utomhus iKarlstad...



Hörs senare !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards