•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Michael - 27 december 2010 23:56







Lever vi alla med...

Den som säger annat ljuger.

Jag räds massa saker, finns mycket man aldrig

kan göra något åt men massa saker man räds och aldrig

vågar konfrontera och jag är en av dom.



ALLTID varit rädd för att flyga.

Aldrig suttit i ett flygplan och inte säker

på om jag kommer våga göra det heller.

Men när man har drömmar som att vilja

ta sig till Greklands stränder eller till Skottlands

högland och verkligen VILL ta sig dit ja då kanske

man måste ta tjuren vid hornen och våga.



Bloggar och stampar fötterna i golvet.

Mössen krafsar och gör mig galen.

Känns som dom kommer upp genom golvet just nu.

Gnager sig genom, driver mig till vansinne...



Ska försöka sova istället sen får min goda

sambo driva saken vidare imorgon.

Tur man har en sekreterare inom styrelsen

och som kanske kommer bli invald i Regionsstyrelsen...

Kanske det kan påverkas mer (ser fram emot detta)

Men nu blir det sängen...


*Pöss*

Av Michael - 27 december 2010 19:09







Mousserande Vin har jag köpt ut

via bulvan i julklapp till min sambo.

Tänkte hon kunde få skåla in det nya året med starkare

varor än Pommac...



Första gången jag inskaffar rusdrycker till min kvinna.

Fast indirekt så var det min kollega på jobbet

som köpte den eftersom jag jobbade och han

skulle inte börja jobbet förrän 13:00.



Tur det blev en liten flaska annars

vet man inte vad som kanske skulle

kunna ske framåt småtimmarna.



Hur ska ni fira nyår ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards