•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Michael - 29 december 2010 22:47

  Ja inte ens hjärnan är vidare aktiv just nu utan mer eller mindre "closed 4 today" känns det som. Trött och sliten gubbe sitter här nu och bloggar igen. Men bara att stå på sig, ta en dusch så är man som en människa efter några timmars sömn...



Tog mig ett äpple förut under tiden vi väntade på korven skulle koka.

Visade sig att jag minsann inte ätit det alls utan det hade legat här vid datorn

och väntat i 3 timmar... Minnet sviktar grymt eller så är jag helt utmattad i skallen.



Nu ska jag dock inte arbeta på 1 år så nu kanske

man kan komma ikapp med saker och ting som SÖMN t.e.x

eller va tror ni ?


Äter äpplet sen tar ja en stund i duschen... Kram på er






Av Michael - 29 december 2010 08:02







På Söndag ska jag bli klar.

Inget väder, inga sjukdomar skall stoppa mig.

Mitt egna nyårslöfte som jag HOPPAS kunna hålla.



Men nu dags för frukost.

Sista arbetsdagen för detta året.

Hoppas det blir en bra dag !



Hörs av ikväll !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards