•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Michael - 30 december 2010 20:42







Insåg idag att det är nära nu.

Provade kläder och jag har inga byxor som passar.

Jag har helt på tok för stora byxor.

Mina favoritbyxor är t.e.x 5-6 cm för stora

mellan mage och byxlinning. Fick göra extra hål

i skärpet och ni modelejon vet ju hur det ser

ut på byxorna eller hur ?



Inne på Dressman idag med och skulle skifta storlek

på min julklappskostym och fick åka mellan 2 butiker

för att slutligen finna rätt storlek.

Höll på att kosta mig en urinblåsa dock.

I och ur byxor och kavaj gjorde att jag mer

eller mindre höll på att pinka ner mig.



Som tur var är jag ALLTID

välkommen till


RETROHOUSE



Och där fick jag låna toaletten.

TACK JANA !

Den kommunala faciliteten på torget

är INGET man besöker frivilligt.




Nu ska jag åter till tv:n och se

färdigt period 3 mellan DIF - FBK

där det nu står 2 - 2

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards