•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Michael - 1 januari 2011 20:31






Dagen D...


Med stormsteg.

Sköt fram tiden några timmar

eftersom det kommer ta tid & sambon

ska jobba natt imorgon med precis som idag.



Längtar så fruktansvärt mycket.

Ska nog lindra min längtan med en film tror jag.

Finns inte så mycket annat att göra.

Min dotter dunkar vidare med sitt


SURROUND LJUD


Men byter även till sin gitarr.

Mer för att variera tortyr metoderna

gissar jag så snart bär jag upp avbitartången...



Film som sagt

Av Michael - 1 januari 2011 18:19






Har ni något sånt ?



Jag har försökt och försökt varje år

men lyckas inte hur ofta jag än försöker.

Har gett mig själv ett löfte om att göra mitt bästa

detta året sen får jag se hur stark karaktär jag

egentligen besitter...



Sen innan det kommer driva mig till vansinne

har jag lovat min dotter utan hennes vetskap

att jag ska klippa av kablarna till hennes


SURROUND SYSTEM


Som dunkar och gör mig galen.


  

Av Michael - 1 januari 2011 16:19







På årets första dag 2011 så fotar

jag inte ett dugg. Hade mer problem med

att kunna gå på stigarna eftersom det var gamla

traktor spår som fötterna halkade ner i hela tiden.



Ansåg det var lika bra att gå hem igen

sen ta med sambon till pizzerian.

Ingen av oss har baksmälla men vi gjorde som

resten av större delen utav Sveriges befolkning

och köpte pizza...



Ska försöka skära ner på den biten nu

så kanske magen gör sig mindre påmind.

Får jag bort 10kg utan massa klet och kladd

och istället vända på matintaget.



Mer grönsaker och mer röra

på fläsket så kanske man kan våga visa sig

på badstranden utan att skrämma iväg folk.



Men först vila på maten


  

Av Michael - 1 januari 2011 11:23





Trodde minsann en halsfluss

gett sig på mig inatt men vad det än var

så är det som tur borta med vinden.



Vart väldigt sent igår.

Kom i säng runt 3 och vaknade vid 9.

Kanske var det bra att jag gick upp så somnar

ja i lagom tid ikväll och slipper vara som

en zombie imorgon klockan 16:00...



Har starka funderingar på att ta mig en

promenad med kameran och se vad som finns

nu när snön smälte undan så fort som den gjorde igår.

Strålande solsken +0.6 men blåser väldigt dock.



Allt går att lösa om man vill.

Kommer nog hålla mig varm på ett

eller annat sätt det är jag säker på...



Men nu lite föda sen duschen.

Hoppas kunna dela med mig av några

nya foton under dagen.


Ciao....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards