•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Michael - 2 januari 2011 23:44







Om man nu kan kalla det så.

Dags att krypa ner i sängen och se fram emot en

ny vecka, nytt år med massa jobb.

Vargöns Järnhandel skall fyllas med

nya färska varor och attrahera kunderna.


[][][][]


Vem vet vad som kommer ske detta året.

Jag hoppas på en fast anställning

& Jag hoppas att arbetet

flyter på som det ska utan problem.

Jag behöver sticka fram ett snäpp för att

visa vad jag vill och det hoppas jag att det

kommer gå vägen detta året...


[][][][]


Allt hänger på mig själv som sagt.

Klockan ställd så nu ska

jag krypa ner och försöka sova.

Kommer inte gå lätt gissar jag för sonen

ligger bredvid och ska somna till sin film

SALVE...


[][][][][][][]



 

Av Michael - 2 januari 2011 19:27







Snart klar...

1 Sittning kvar sen kan jag stolt visa

upp den i sommar.

Ska bara sola & få färg på min blekfeta kropp.

Tyck till gärna...



 

Av Michael - 2 januari 2011 16:47









Fast jag får vänta 2-3 veckor innan.

Har ju som sagt min diabetes att överväga

när det gäller läkningen.


[][][][][][][]


Men jag förstå resonemanget

även om jag vill bli färdig.

Smärta, läkning, mindre blödningar...

Ja allt måste sammanstråla.


[][][][][][][][]


Nu ska jag frossa i mat

för jag är verkligen hungrig som en varg.



Allt bra med er annars ?

Av Michael - 2 januari 2011 12:43






Ska bara få liv i chaffisen sen

tar vi oss till Vargön där jag släpps av.

Infinner mig hos en mycket snäll

& sympatisk man men som GÄRNA

gillar smärta (på andra)


Hoppas kunna visa hans

otroliga kunskaper om några timmar...



Håll tummarna !


  

Av Michael - 2 januari 2011 10:20







Solen skiner och klockan går fort nu.

Inte många timmar kvar tills det ska börja.

Som vanligt börjar man bli nervös.

Allt man hört, allt man läst börjar

att sakta sjunka in i det medvetna just nu.



Ska kanske ta och skynda mig lite

för klockan tickar på som sagt...

Hunden ska ut, magen skall fyllas

sen ska man iväg då och förverkliga drömmen...



Önskar alla en underbar dag i solskenet !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards