•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Michael - 9 januari 2011 16:46







Kotletterna kokar på spisen.

Puttrar ihop med tomater & champinjoner...

Riset ska snart kokas upp sen

ska vi avnjuta en smarrig söndagsmiddag.



Tyvärr förstörs kvällen av skidor.

Det blir att hälla i sig middagen sen springa

fortare än vinden upp til datorn igen.



Någon som vill hålla mig sällskap ?

Av Michael - 9 januari 2011 15:50







Kanske inte riktigt så men nästan.

Gick från Netto på den iskantade vägen.

Hade uppförsbacke på hemvägen och fick

möte med en liten taliban på 1.55 som naturligtvis

inte kunde hålla sig på fötterna som så alla

andra människor och faller mot mig...



Liten som han var fällde han den stora Goliat

ja alltså mig själv på stabbiga 115 kg och 191 cm

ovanför havsytan...

Han bocka och bugade, tacka för han slapp slå i marken

utan fångades upp av "lilla" obetydliga mig...



Sjäv har jag fruktansvärt ont i höften och knät

men jag lever vidare med guds goda vilja...



" Allahu Akbar "

Av Michael - 9 januari 2011 15:04







Hur startar man om från nytt.

Kan man skapa sig en ny fräsch start ?

Svaren kommer troligen...



Snart dags att dra på sig brallorna.

Ja jag går inte naken utan i shorts.

Men ska till Netto snart och köpa mjölk

så det känns lite vågat att frysa ner benen

innan våren vågar visa sig...



Va har ni hittat på denna vilodag ?

Av Michael - 9 januari 2011 12:09







Visste jag hade en tid att passa.

Visste att jag inte kunde försova mig.

Vaknade med ett ryck 09:50 och insåg

att leveransen var på väg inom kort.


~~0~~0~~0~~


Gick upp snabbt, satte mig vid datorn

och mycket riktigt så ringde mobilen 10:20

och då fick jag bekräftat att bilen stod på parkeringen

om 5 minuter så jag fick rusa ner, borsta tänderna

sen ut i blixthalkan för att bära hem mina nya

husdjur som nu huserar i akvariet...


~~0~~0~~0~~


Nu sitter jag och letar inredning till mitt

förhoppningsvis NYA akvarium som jag ska byta till

mig inom kort. Söker efter "Back to nature Slimline"

lite beskrivningar på grottor och annat smått och gott.


~~0~~0~~0~~


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards