•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Michael - 11 januari 2011 22:05







På denna kvällen...

Popcorn med grillkrydda

& sen kolla på Bygglov.



Nästan de bästa som finns.

Ja ni har säkert bättre program på tv att njuta av men

för mig är dessa program rena porren...


  • Bygglov
  • Roomservice
  • Äntligen Hemma
  • Sommar med Ernst
  • Arga Snickarn...

Sen kommer min allra största svaghet.

TV3:s Extreme Home Makeover...

Snacka om att man sväljer massa klumpar.



Som oftast brukar jag be sambon byta kanal

precis innan slutet för det fixar jag inte alls.

Gamla gubben börjar bli blödig...



Näää ut med hunden sen sova.

En dag kvar innan ledigheten...

Torsdagen kan ni glömma bort snälla ;)



 

Av Michael - 11 januari 2011 18:38


  Kanske inte så mycket till träff utan jag hade en

känd person som kund i kassan idag. Behövs ingen presentation gissar jag.

Måste medge att smilbanden drogs det inget vidare på men kanske va trött och längtade hem...



Filminspelning pågår så kanske får man se andra

kändisar trilla förbi.

Nog tjatat om detta, nu ska jag äta pommes med grillad kyckling.



Återkommer...


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards