•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Michael - 16 januari 2011 14:49






250 Liter...



Ivrig som ett barn i godisbutik.

Hinkar med hem imorgon till gruset.

Ringa zoo-butiken på tisdag (ledig)

för att se om dom har eller kan skaffa en slimline

så jag kan börja inreda och starta upp...



* Studsar av iver *

Av Michael - 16 januari 2011 12:17






...Går vidare...



Nytt år, nya gråa hår skapade ur kaos.

Man tror sig kunna ligga på topp hela tiden

och ha kontroll över det mesta men det blir

som vanligt aldrig som man önskar sig tyvärr...



Släkten var inne igår och förgyllde min vardag med

fina paket i alla former och storlekar.

Önskade mig en klocka i julklapp men fick den igår

och den blir så passande perfekt över vår nya tv.

En smal avlång klocka som visar tiden i 5 olika städer...



Hoppas man kan hålla koll på sin egna stad.

Fick även kläder & dofta gott i form av

MITT favvomärke AXE...



Dags att fundera på middag kanske

Tips någon vad man kan ge 2 kräsna barn

till middag denna söndag som inte

tar för lång tid att tillaga... ???


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards