•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Michael - 17 januari 2011 21:56






Vid ARENA Vänersborg...



Ringer min mamma och säger skräckslaget.

- Ta det försiktigt när du går ut med Leo.

- Äsch ingen fara med det.



Sen när jag går ut så finns det naturligtvis

inga älgar i närheten för dom är säkert

kvar vid arenan gissar jag. Ju mer jag

tänker på det ju mer självklart blir det.



Varför skulle dom inte vistas runt Arenan ?

Dom ville säkert ansöka om medlemsskap till...




 


Ganska självklart eller hur ?




Av Michael - 17 januari 2011 20:09







Jobba full vecka + Lördag

är inte lockande men man får bita i det sura äpplet

eftersom det är mässa i Stockholm.



Har varit stillsamt men full fart första delen

av förmiddagen att jag missade lunchen med 40 minuter

och fick snällt flytta fram den en aning.

Dagen gick ganska fort sen efter det.

Hoppas verkligen att resten av veckan går lika fort.



Imorgon ska sambon kika på en soffgrupp.

Ganska lik Ektorp men ändå inte.

Hoppas få köpa den för 1700:-

men jag hoppar inte högt förrän sambon besiktat sofforna.



Och där köpte jag ett marmorbord med

mässingben för 300:-

Yippie !!!

Av Michael - 17 januari 2011 00:08







Över min vikt.

Eller snarare mitt viktras.

Behöver inte väga mig för att inse jag har

tappat kilon för det känns.



Måste göra nya hål i mina bälten.

Känner när jag duschar att magen minskat

runt midjan och visst är jag jätteglad.

Men på samma gång funderar man för

jag tränar inte, cyklar inte utan bara promenad

med Leo 1 gång/dag sen iofs lite fysiskt arbete på jobbet.



Ska jag börja bli orolig

eller är jag bara nojjig ?

Någon som kan stilla min nyfikenhet

och min smått oroliga själ...?



Dags att försöka sova nu med

min rastlösa kropp som ska hålla mig vaken.

Tog en varm dusch efter promenaden med

Leo så nu känns kroppen faktiskt ganska stillsam.



Önskar alla God Natt !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards