•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Michael - 23 januari 2011 10:33





  • Dottern sover...
  • Sonen hemma igen (varierande humör)
  • Sambon ser på skidor... *urk*
  • Jag sitter vid datorn...


Men man sitter inte ensam i huset längre.

Ingen tystnad och man slipper prata med sig själv.




Orkar inte göra ett skit idag ärligt talat.

Nyaa varit ute med Leo sen ringde min son och

ville jag skulle komma möta han.

Mer så att han ville ha någon som ar hans tunga

övernattningsväska och det påpekade han direkt.



Även igår innan han gick sa han till sin mamma:


- Du behöver inte vara ledsen nu när jag ska sova över...


Ja vad ska man svara på det ?

Sambon och jag gick runt med ett fånigt leende hela kvällen

och jag sa just dom orden ganska ofta mest för att retas.



Får försöka göra något som fördriver tiden.

Vill INTE se på skidor så något annat får det bli...



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards