•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Michael - 28 januari 2011 23:10







Frustrerad...



Ja fortfarande är det så.

Struntar snart i allt och tar på mig skulden för

allt som sker runtomkring.



Fast nu ska jag avsluta kvällen med

att käka våfflor.

Hoppas på en bättre morgondag.



Sköt om er alla och tack för erat stöd.

Vore ingenting utan vänner som er...



BAMSEKRAMAR

Av Michael - 28 januari 2011 21:57







Ja jag kan inte finna andra ord.

Jag har tydligen enligt Facebook varit stötande.

Allt börja med att jag kommenterade, eller

skulle kommentera ett inlägg sen drogs handbromsen direkt.

Nu kan jag vare sig skriva eller kommentera.

Mail & Chatt funkar emn sen är

jag ren Tabu !




Frustrerande när jag VET att jag inget fel har gjort.

Ingen finns att fråga på FB för det finns ju för


FAN


ingen mailkontakt whatsoever...

Känner mig som en kriminell när sånt sker

och det gör mig fruktansvärt sårad.



Skiter snart i allt !

Ut med min gnistrande ögonsten

på 4 ben...




 

Av Michael - 28 januari 2011 08:45






Första dagen på ledigheten.

Gick upp tidigt iofs men kan sen rasta vovven

& sätta mig ner i lugn och ro och inte stressa.



Brände mjölken, taxin va sen och vädret är allt

annat än fotovänligt som de varit alla andra

dagar man tagit sig till jobbet.



Åker förbi en plats som från dag till dag

skiftar i olika färger när solen visar sig...

Men inte idag !



Bara att samla krafter...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards