•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Michael - 29 januari 2011 22:01


  Fullkomligt bakom flötet...


Försöker vila ryggen som värker.

Hur gör jag detta då undrar kanske ni.

Jo genom att göra rent akvariet, pumpen och toppskivorna.



På vilket sätt vilar ryggen av detta egentligen ?


INTE ETT SKIT !



Men nu är det gjort.

Ska lyfta upp det imorgon sen göra rent gruset.

Funderar på om jag ska vänta med att starta

upp det för ska ju stå minst 1 vecka innan man

stoppar ner fiskarna så bakterieflora skapas.



Vill ju ha min Back to nature på baksidan

men jag får fundera under natten hur jag ska göra.




Börjar närma mig...



 

Av Michael - 29 januari 2011 20:28







Trolig ryggskott !



Sambon jobbar natt, dottern sover hos sin moster

och sonen sitter i dotterns rum och spelar Star Wars.

Kan inte städa "kattlådan" på 258L för ryggen

och ingen har man att prata med heller.



Får helt enkelt försöka ta ut hunden

sen somna i soffan till en film eller nôtt...



Inte alls vad jag hade hoppats på idag.

Allt annat verkade gå vägen sen kom

några hinder i vägen och nu detta.



Får trösta mig med travvinst och Färjestads

seger borta mot Frölunda med


0 - 3



  

Av Michael - 29 januari 2011 14:25






Ett nytt akvarium till mig.

258L bara längtar efter att få, eller

jag menar att jag längtar efter att skapa

ett nytt landskap här på övervåningen.



Just nu plockar jag undan på övervåningen &

dotterns rum så vi kan bära upp en 2-sits soffa

som ska ställas under hennes loftsäng.



Måste även göra plats för akvariet.

Så här ser det ut nu:



 


Förhoppningsvis kommer det en efterbild

senare under dagen när min granne jobbat färdigt

och meddelat mig att jag kan komma och hämta

min nya möbel som ska skapa harmoni...



Tror ni det kan gå vägen ?

Av Michael - 29 januari 2011 13:25







Tog vägen förbi Erikshjälpen

som så många andra lördagar var fullproppad.

Skulle kolla vad våran gamla 3-sits soffa fått för utpris.

Vi gav bort den och har i år gjort en god gärning.

Letade även efter en ny fåtölj att klä om i samma

stil med vår "nygamla" soffgrupp...



Inhandlade lite ingredienser till middagen

sen grubblade jag hela vägen hem.

Känner fullkomlig tomhet, inte för att jag är blockerad

utan varför jag tar så illa vid...

Sen finns lite annat som gnager och gör ont i själen.



Till råga på allt elände är det skidor på tv...



FY F-N



Tar ett äpple och läser aftonbladet...



VINKAR


  



Av Michael - 29 januari 2011 10:39







Får snart inse att jag får skaffa nytt konto

på Facebook för jag är blockerad fortfarande.

Ingen kan man maila heller som sagt så jag får helt enkelt

fördriva min lediga tid i bloggen, msn och my "secret place"

Näää...Inte alls porrsidor !



Dags för lite frukost.

Tog en redig sovmorgon idag och

nu suger det redigt i tarmen...



Återkommer !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards