•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Michael - 31 januari 2011 18:50







VIN-Lotteristerna...



Flera till antalet och pratsjuka allihop.

Dottern sitter på rummet och tjurar för

hon inte får dunka på med musiken och

är allmänt surt uttråkad...



Sonen är hos en kompis så vi får se

hur han reagerar när han infinner sig.

Ishockey på tv AIK - FBK och här sitter

jag och kan inte kan se matchen...



Längtar efter vårvärmen så man kan

börja planera trädgården...

Har massor jag vill göra och mycket att

plantera med för den delen.

Börjar bli dags att plantera mina

Akleja fröer i krukor nu...



Ja det finns tid !

Av Michael - 31 januari 2011 16:26







Blev påmind om att jag minsann

inte fick glömma uppdatera akvariet.

Sparsamt med pengar så jag köpte endast

3 plantor idag för 120:-



Kommer komma mer och även lite rötter.

Butiken hade även slimline men kostade

360:-/platta så jag får fundera på saken.



Men nu ser det ut så här:


 

Av Michael - 31 januari 2011 11:10







Ischias...



Smärtande värk och nu är ja på jakt efter hästliniment.

Måste ju försöka med allt och detta ska vara riktigt bra.

Annars försökte jag vara en aningen produktiv

men jag kom inte långt med skär vilja utan fick

snällt stanna hemma när bilen styrde mot återvinningen.



Klarade av att kasta lite vid den lilla stationen men

dom större sakerna fick sambon köra iväg.

Som tack gjorde jag varsin smarrig räkmacka.



Funderar på om jag kan få sambon att bila mig till

närmaste zoo butik så jag kan fylla akvariet med växter.

Sen får jag se vad jag ska ha för inredning.



Har insett och intalat mig att det blir nog inga ciklider

utan jag kommer välja fiskar, färger med omsorg helt enkelt...

Är riktigt nöjd med storleken och kommer trivas

väldigt bra med detta tror jag.



Time 4 begging !


  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards