•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Michael - 1 februari 2011 21:44







Hela dagen kändes som den gick i slow motion.

Strax före lunch spreds solsken över lilla Järnhandeln.

sen kändes det som klockan gick bakåt.



Inte vart det bättre sen heller efter jobbet.

Liten snabb dusch, motgång sen sken solen igen

trots det var mörkt ute.



Svart ute en snabbis och på väg hem

skulle jag naturligtvis gå ner i lotusställning

eftersom jag halkade framåt och tog

tag med händerna som tur var.



Tyvärr så fick ryggen sig en redig kalassträckning.

Verkar inte som bestående utan ryggen är

som den är och läker väl ihop till slut.



Väl hemma insåg jag att magen inte fått

lunch sen klockan 12 och det var 8 timmar

tidigare och eftersom sambo och dotter

var på möte i skolan fick maten vänta...



BIG MISSTAKE !



Sockret rusade ner och jag fick sätta mig ner direkt.

Nu har jag fått i mig 2 räkmackor och det

fyllde buken sådär får jag nog medge.



Ska ut med Leo nu sen krypa ner i sängen

för jag känner att " Knopp & Kropp " verkligen

behöver all vila dom kan få just nu...



Godnatt sötfisar !



 

Av Michael - 1 februari 2011 07:50







Längtar...



Snart ska jag få min nya cykel.

Varit restnoterad och ska komma denna månad.

Har cykel nu men den fungerar inte riktigt.

Båda bromsarna är ur funktion så det är uteslutet

att cykla till jobbet just nu som sagt.



Undrar va denna månad, vecka, dag

har planerats för min del...

Börjar med 2 raka lördagar men klagar inte

efter 4 dagars ledighet.



Ska nog ta och fixa lite frukost.

Sen iväg och göra rätt för lönen...



Ha en underbar dag alla !




 



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards