•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Michael - 7 februari 2011 23:12







Köpte med mig skifferplattor hem som egentligen är till för ljus.

Dom kostade mig 29:-/st och då passade jag på att köpa 4 stycken.

Men för att kunna anpassa dom i mitt akvarium så fick dom delas och sen

kokas så bakterier, prislappar och skyddsploppar ramla loss...


-0-0-0-0-0-


Visade sig efter ett tag att jag minsann glömt av att dom kokade på spisen.

När jag väl gick ner för att gå ut med hunden vart jag påmind.

Kunde stänga av innan katastrofen var ett faktum som tur var.

Nu ligger dom och svalnar så imorgon ska jag konstruera något praktiskt...


-0-0-0-0-0-


Har precis duschat av både mig och hunden.

Vädret utanför var inte alls roligt så vi var som 2 dränkta råttor

när vi kom hem, min dotter ledde in Leo i duschen sen klev jag in efter

så nu mår vi gott och är varma i kropp och själ...



-0-0-0-0-0-




Dags att äntligen krypa ner under täcket.

Känns som duschen varje kväll före sängen mjukar upp det onda.

Kanske snart är helt felfri (drömmar) inom kort...

Nu ska jag krypa ner så godnatt med er alla härliga underbara människor.





 

Av Michael - 7 februari 2011 21:10







Spände mig...



Krampaktigt så blev det fantastiskt.

Något blockerade mig och gjorde att allt svartnade...

Vilken himmelsk upplevelse.



Ska nog ta och promenera med hunden

nu och få ett annat perspektiv på livet...

Eller hur ?

Av Michael - 7 februari 2011 19:25







Eller ryggen börjar komma tillbaka.

Kunde öppna garagedörren utan att sjunka

ner i gravid-mamma-ställning och det var

väldigt tillmötesgående får jag medge.



Pizzan uppäten och nu sitter jag bara och "längtar"

efter en massa saker...



Låste sig...

Av Michael - 7 februari 2011 08:11







Sonen i skolan...

Sambon nyss ute med hunden...

Dottern ligger som en dö säck i sin soffa "UNDER" sängen...

Jag sitter här och försöker samla krafter inför

en ny arbetsvecka.



Hade planerat vara ledig tosdag men

schemaläggningen var käpprätt åt skogen.

Som tur är jag ledig till 11 så jag

hinner bege mig till VC för blodprover.



Laddar batterierna till Volbeat märkligt nog.

Innan jag ens hade hört dom rynkade jag på näsan

och ville inte förknippas alls med den musiken.

Skall medge att jag inte ens hade hört dom...




Men nu är det väldigt behagligt att lyssna på.

Man rycks med i farten och sångarens röst är så

perfekt att man kan inte göra annat än fortsätta lyssna...



Inga foton på akvariet idag det lovar jag.

Fiskarna mår bra och verkar trivas i sin nya

omgivning och jag hoppas ett par finns med

bland dessa 6 fiskar jag köpte...



Dags att snart ge sig av...

Ha en riktigt underbar dag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards