•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Kung Bore...

Av Michael - 10 februari 2011 07:54







Håller sitt grepp fast om moder natur ännu ett tag.

- Släpp taget människa.


Sitter och inväntar taxin sen ska jag rulla mot VC och lämna

mina prover sen se om jag tappat kilon, kanske någon cm runt midjan.



Gör inga vägningar här hemma utan känns lättare

att göra det på en tillförlitlig våg 1 gång/månad.

Mäter även midjan så det görs riktigt.



Surt att man inte får äta frukost dock för

jag är vidrigt hungrig och måste lämna prover

med fastande mage...


- Fastande eller svältande mage ?



Jaja det går nog över så fort dom fått stoppat nålen i mig.

Sen är det iväg till jobbet med all hast.

Önskar jag hade som dottern sovmorgon hela veckan.

Men med barn som ska till skolan så måste jag upp 7...



Önskar alla en strålande dag i snön ( ja lite ironisk var jag)

 
 
Bizi

Bizi

10 februari 2011 08:10

jag hoppas aldrig jag behöver lämna prover, jag dööööör om inte jag får börja dagen med frukost!

Hoppas det blitt resultatet du väntat dej med vågen ;)

http://lukuziolci.wordpress.com

Michael

10 februari 2011 08:18

Ja utan frukost känner man sig inte som en tuff man direkt för det river i buken och kroppen vill ha föda.
Sen får ja se om proven visar rätt eller fel.

 
mickis

mickis

10 februari 2011 08:31

Hoppas proverna visar bra :-)
Går du på ngn diet eftersom du väger och mäter dig? Jag håller tummarna för nedgång...

Ha en toppendag i snön :-P
Kram

http://mermickis.blogspot.com

Michael

10 februari 2011 08:46

Skeptisk... :)
Väger och mäter mest för att se om sockret påverkar. Alltid trevligt att gå ner i vikt... :)


Önskar dig detsamma :)

 
Mita

Mita

10 februari 2011 10:25

Då får jag önska dig en bra dag!

http://rocotopeppers.blogspot.com

Michael

10 februari 2011 22:23

Tack och det får jag önska dig med ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards