•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Michael - 21 februari 2011 22:26








Mot dom som man ler vänligt emot

och behandlar som en medmänniska...




Ja så känns det just nu och med ett

stort leende och inga pengar på fickan

känner jag mig som den rikaste i världen.



Och jag vinner som vanligt inga pengar

på travet idag heller men va gör det.

Den som inga pengar får ska inga heller ha.




På min drömlista står...



  • Båt
  • Kamera
  • Egen Lap Top...


Alla på en gång eller en i taget.

Ja man måste ha något att drömma om i livet

så det räcker med dessa 3 saker.




Nu ska jag rätta travet och sen

drösa ner under täcket om drömma vidare...




 

Av Michael - 21 februari 2011 20:19








Fast kanske utan att jag fick släpas upp.

Stressad imorse...




Visste jag skulle börja 09:00 och ingen frukost

fick jag i mig utan på med kläder, fram med matlådan

sen iväg fortare än blixten kändes det som...




Kommer till jobbet och byter om snabbt.

Skriver in mig 8:55 sen får jag frågan från kollega

när jag säger att jag ska minsann sluta 17:00


- Va ?

- Kan inte vara möjligt...




Och när jag sen med trötta ben

stapplat mig till schema tavlan visade det sig att

jag minsann började jobba 10:00 denna veckan.




" En groda utan ben "

Av Michael - 21 februari 2011 08:25







Nya cykeln står i hallen.

Färdigmonterad igår men inga

lås befintliga så den får stå kvar i hallen

så länge tills vi städat förråd eller köpt lås.




Skulle trampat iväg imorse men med

energiskt störande ischias och -13.6

utanför kommer det inte att hända...




Nu en snabb frukost sen iväg.

Jobbar 9-17 denna veckan...




Ha en underbar dag med rosigkalla kinder.

Önskar DIG Lycka till med försäljningen.


  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards