•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Michael - 31 mars 2011 20:36







Ska verkligen bli spännande.

Kommer jag gå skitnervös fram tills dess.



Först ett hemligt uppdrag för mig och Leo.

Sen på onsdag besök hos en mycket god vän

där jag ska få slita innan jag får fint i min trädgård.




Sen vara helledig hela veckan förutom Lördag

då jag ska jobba igen.

Blir ledig 8 av 9 dagar...




Dags att snart trampa ut med hunden

sen sjukna ner i soffan några timmar.

Jobbar 8-16 imorgon sen helgen....




Sköt om er så hörs vi snart igen.

Av Michael - 31 mars 2011 16:51







Ja kanske inte för alla

men jag anser mig har gjort en billig affär

till mina trädgårdsrabatter idag.

Eller va tror ni om detta:



  • 3 Påsar Blåtuva
  • Lejongap
  • Blandning Vårblomster
  • Blandning Sommarblomster
  • Fjäderbuske
  • 2 Påsar Lobelia magic mix


Ja ni ser va fröer jag ska ha ner i år...

Mellan 4:90 - 5:90/påse anser jag vara bra.

Kan jag kosta på mig tills alla perenna växter kommer.




Sen är jag kanske lite snål och sparsam

men jag passar även på att köpa perenna

plantor när de går ner till halva priset och njuter

av dom näsa säsong...



Fundera på saken...

Nu blir det ärtsoppa & pannkakor.

Av Michael - 31 mars 2011 08:00








Har massa som ska göras och

jag ska verkligen starta med det...



Fröer ska planteras !



Har plockat hem ett par annorlunda

växthus som jag ska proppa fullt med

massa liv som jag hoppas ska fröjdas i

min lill trädgård...



Håll tummarna :)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards