•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Michael - 21 april 2011 23:17





Detta...



 

Till detta...



 


- Vilken bra säng...

- Jag får plats med massa saker.

- Jag får plats med massa nya saker med :)


Tack Marina !!!

Av Michael - 21 april 2011 12:12

 

Hela 4 dagar kvar av ledigheten...

Kan behövas efter nattens bravader.

Fick fruktansvärd värk i mina knän och dom

höll mig upp till långt efter klockan 03 inatt.


- - - -


Fick som tur va sova 6-7 timmar och känner

mig relativt med i matchen denna dag.

Fick prioitera några "måsten" nu på förmiddagen för

att kunna orka hela dagen...


- - - -


Sambon åkte nyss för att hjälpa

sin kusin med hennes dator.

Hoppas det löser sig !


- - - -


Dottern har ännu inte landat.


- - - -


Sonen ligger i sin egna lilla

värld nere i soffan och håller igång

med sina nya actionfigurer & kollar

på tv som han så ofta gör...


- - - -


Jag sitter här och fördriver tiden

& väntar på att bli hämtad.

Ska montera ner en säng som min son

ska få och som han längtar efter...

Ska väl försöka fota hans säng som sen ska

säljas så fort som möjligt...



Sugen på en 90 säng ?

Vit pulerladkerad med ornament runtom.

Välvårdad för 200:-

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards