•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Michael - 28 april 2011 23:32





Sprider sig i kroppen. Kanske får jag chansen...?

Kanske får jag visa att jag kan tygla mitt humör och slutföra

något jag påbörjat och som jag vill ha klart...



Tatueringen: Den är som sagt i slutfasen och jag längtar så enormt på att äntligen få göra den klart. Är en enorm känsla efter att egentligen dom sista 20 åren hela tiden tvekat och alltid sagt att jag ALDRIG skulle våga göra det men nu sitter han där och väntar lika ivrigt...



Morgondagen:   Känns som det är massor att göra och enormt lite tid så egentligen ska jag sova och inte sitta här och spilla tid.

Imorgon ska vi först köra mig till jobbet där jag på min lediga dag ska glädja mina kollegor med frukost före dom ska jobba.

Inte en susning om vad som ska bjudas på men det löser sig såklart.



Kalaset: Min sambo fyller 40-år på söndag så imorgon blir det full rulle med inhandling i form av mat och dryck. Lördagen ska jag jobba sen hem och duka i lokalen och göra salladen. Känns som en ren hysteri men vi får troligen räkna med att någon ska skoja och komma runt 00:00 natten mellan lördag-söndag för att fira...



The End: För denna kvällen...

Har massor att berätta men inga klara besked så jag får

snällt stilla mig tills jag har mer kött på benen helt enkelt...


...Önskar er alla en riktigt God Natt !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards