•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Michael - 29 april 2011 14:33





Ett dukat bord:  Ja det första man gjorde idag var att ge sonen frukost sen fick jag snällt inhandla frukost åt mina kollegor. Lite konstigt eftersom jag egentligen var ledig ? Nej jag ville inte hålla på och skjuta upp utan bestämde mig för att fixa det. Jag bjöd på TEKAKOR, ost, rökt skinka, paprika, gurka och vattenmelon vid sidan om.

Kändes som det uppskattades för alla åt med god aptit...



Shopping:  Under tiden vi åt så satt sambon och somnade till i bilen på parkeringen med all rätt efter att ha varit vaken sen klockan 14 igår eftermiddag. Jag diskade upp sen gjorde jag iordning en macka till henne med innan vi åkte till Willys för att handla till kalaset...


Nyplantering:  Vi avslutade shoppandet med blommor och lunch på "Donken" i solskenet utanför RUSTA. Väl hemma packade vi ur bilen sambon hämtade dottern sen skulle dom till stan och kolla kläder. Jag stannade hemma eftersom sonen var på G hem från skolan. Planterade ner växterna som vi handlat. 1 ny (svart/vinröd) Akleja och Afrikanska Margueriter och murgrönor.



Grilla: Står på tapeten idag mellan städandet.

Schnitzel med klyftpotatis och troligen en sallad till som bäddas ner

mjukt i botten av magsäcken...





- Nu skiter vi i detta en stund

...sa Tomten !




 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards