•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Michael - 3 maj 2011 22:37







Summering: Efter jobbet vart det onyttig mat i form av pizza. Satt sen och halvslumrade i soffan och sen kom det över mig. En fruktansvärd svidande känsla i huden... Tog mig in i duschen och där började jag skaka som en packad alkis på dekis...

Mår inte alls dåligt eller annat utan just nu känns livet ultra fint... Så vad detta berodde på har jag ingen aning. Nu efter duschen är kroppen på rätt temperatur igen...




Arbetsdagen:  Ja det var nästan en fröjd att ta sig till jobbet om inte kylan bet genom kläderna. Va nära att cykla i shorts men jag fegade ut i slutändan. Kanske var det för att termometern visade +3 och snön som föll lätt. Lunchade ute idag och vilken FULLTRÄFF ! Kyckligsallad som sakta smektes ner i magsäcken.



Kommande:  Ja det finns en del planerat denna veckan...


  • Jobba 1 dag till
  • Ledig torsdag och då sla sambo och jag åka till Hults Gård och agera datasupport och se om vi kan få liv i en router...
  • Jobba Fredag & Lördag...
  • Söndag ska jag och förhoppningsvis barnen hämtas till Hults Gård igen sen fortsätta till en loppis medans sambon får sova ut efter sin Lördagskurs i Uddevalla...


Avslutar med en speciell låt...



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards