•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Michael - 22 maj 2011 22:09






Inte mycket att skriva om egentligen.

Dagen har mer eller mindre regnat bort

och min glädje flöt med ner också...



Ryggen har bråkat och halv nackspärr har jag haft hela dagen ned.

Tar stinget ur allt man vill göra så då faller man handlöst ner i dvala.

Haft så mycket jag velat göra men inget har skett idag.



Får hoppas att det sker en förbättring under veckan.

Har ju som sagt en del att ta tag i och vill va klar med det mesta

innan semestern om 2 veckor...



Vill försöka spendera så mycket tid som möjligt med

barnen för vem vet vad som sker efter semestern.

Nog den tiden efteråt som gör mig mest förvirrad, uppjagad och

känner mig helt i mörkret...



Men men... Ska tappert kämpa de sista veckorna och be er

alla att hålla tummarna för min framtid.

Komemr behöva varenda tumme, tro mig.



Kryper sakta moloket mot sängen... (saknar, längtar, hoppas)




 



Av Michael - 22 maj 2011 21:35






Men dock lite regn som mjuknar upp jorden som ska grävas bort

och ge plats för nya rabatter. Även gräsmattan har fått sig lite näring.

Ska försöka ge den lite Algomin nästa regn så kanske den tar sig ordentligt.



Hur ser din gräsmatta ut ?

Av Michael - 22 maj 2011 11:51







Denna gången men frågan är hur dagen kommer fortskrida.

Vågar man ge sig ut i trädgården idag ?

Är det någon idé att dra ut verktyg för att montera upp hyllkonsollerna

till grillbänken eller ska jag ge mig på min Entréportal som jag

köpte på Harald Nyborg igår...?



Får kapa den en aning för annars blir den för bred.

Ska sedan låta min Pipranka växa runtom den och förlusta sig.

Hoppas att bilderna inne i skallen liknar det man sen ska

sätta till verket men man gör så gott man kan eller hur ?



Jag stillar mig en stund...

Av Michael - 22 maj 2011 11:17






Men frågan är bara hur.

På en kort stund svartnade himlen och känns

som molnen dunkar på rutan och vill komma in...



Men jag måste ju ut med hunden.

Varför sitter jag här då ?


..................................................
..................................................
.................................... rusar ut fort som fan .................................

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards