•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Michael - 23 maj 2011 22:34







Rent av en aningen sorgsen...


Vissa saker blir inte alltid som man önskar sig

och under dagens gång fick jag mer eller mindre

en pungspark i själen som verkligen satte sina spår hela dagen.

Man kan aldrig förbereda sig och inte heller kunde jag hantera det som skedde

utan mitt humör sjönk som en cementklump till botten direkt...



Kommer säkert lugna ner sig efter ett tag men nu känns det bara

rent för jävligt. Kommer inte skriva om vad utan bara vill få det ur systemet

fullkomligt och kanske lindrar det en aning.

Skingrade tankarna med att snickra dörr till uteskåpet som vi har på baksidan.

Vart riktigt bra även om designen hade små skavanker som tyvärr inte alltid

blir som man önskar...



Hoppas vädret blir bättre längre fram så jag kan få upp

ingångsportalen vid grinden och plantera min klätterväxt.

Troligen inte gjort imorgon eftersom de ska regna större del av dagen.

Jaja... dags för ett nytt kapitel, gå vidare försöka glömma och krypa ner

under täcket och ge kroppen en chans att återhämta sig...





 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards