•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Michael - 25 maj 2011 22:51







Försökte fota lite nya bilder men hur bra

funkar det när man känner sig som ett drogat kreatur

som går mot slakt ? Ja ni ser ju själva på nya bloggfotot.

Men man ser inte bättre ut så ni får ta mig som jag är helt enkelt.



Undrar när jag kommer somna inatt.

Som vanligt när långledighet stundar sitter jag som en mumie

antingen vid datorn eller vid tv:n... Stor eller STÖRRE skärm men något

av det blir det utan tvekan vare sig det lockar eller inte...



" gääääsp "


Ojdå... Kanske tog mig vatten över huvet denna gången.

Verkar som det är natten inom kort.

Gnuggar, gnuggar, gnuggar... Nää nu funkar det inte mera.

Dags att sluta mina små blåa korpgluggar och försöka somna...



Hörs av imorgon !

Av Michael - 25 maj 2011 22:10







Fick ändra mina planer på en väggampel

och köpte istället en zinkhink på jobbet som jag sen lämnade in på

Almhages blommor som planterade de blommorna jag ville ha.



Tycker att Elsie gjorde ett gott arbete eller va tycker ni ?



  Jag är verkligen nöjd och de var dom med mitt val av hink.

Tänka sig att lilla gamla jag kunde göra ett val som var bra...



Nu ska jag be till vädergudarna att dom ger mig bra väder under dessa

4 dagar som jag är ledig så jag kan montera upp min portal vid grinden

och sen kunna plantera min Pipranka...



Dags att lämna datorn så Leo får ut och sträcka på benen

och dottern ska skriva ut sin läxa...



Återkommer senare om ni är vakna...


 

Av Michael - 25 maj 2011 08:52







Ska bara göra denna onsdagen sen är jag ledig 4 dagar.

Efter detta är det ungefär 4 arbetsdagar innan jag går på semester.

Känns som en kittlande tanke men samtidigt oroande.

Vill inget skriva just nu förrän jag egentligen vet.



Mina närmaste vet vad som står på spel och jag

vill inte äventyra detta med massa onödig fakta...



Bara försöka fokusera på det som är viktigt sen får jag

hålla tummarna och tro att det går vägen.

Annars om inte... Ja de tar jag en annan dag.



Finns dom som har det värre i min närhet.

Sänder en tanke åt det hållet (Hult)

Och hoppas det ska lösa sig...



Nu frukost sen jobb 10 - 18 !

Hoppas ni får en underbar dag... Kramar om

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards