•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Michael - 6 juni 2011 11:56



Men man får kanske skylla sig själv.

Som Emils pappa sa:


" Greser sa inte ha roligt "


Somnade på soffan flera gånger under

gårdagskvällen och var enormt trött runt

12-snåret då jag skulle lägga mig...


    


Somnade troligen efter halv 5 imorse.

Väcktes av mobillarmet halv 8 sen somnade

jag om en stund tills jag hörde regnet och åskan.

Suckade djupt och insåg att elverktyg och elgräsklipparen

stod ute på baksidan och sambon var snabbast upp

och hann rädda dom undan regnskuren...




     

Ska man fira idag då ?

Sambon håller på med dotterns klänning till

avslutningen sen jobba inatt.

Frågan är om tiden räcker till...

Lite sugen på jordgubbstårta blir man dock.

Får se om vi kommer ut för att handla lite snabbt.



" Firar ni ? "




 

Av Michael - 6 juni 2011 10:10



 





Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.


    





Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.






 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards