•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Michael - 7 juni 2011 23:02

  Sätta på en film nu.

Har inte sovit ordentligt på 2 nätter så nu skiter jag i filmen och somnar in

på rätt plats och kanske vaknar man utvilad.

Håll tummarna för attjag ska lyckas.



Den som kommer ihåg får gärna påminna

mig om att få med mig kameran ut imorgon.

Jag har fått väderleksrapport från grannen att det ska

bli skönt väder imorgon och regn igen på Torsdag...



Önskar er alla en riktigt God Natt......




 


...sweet dreams...

Av Michael - 7 juni 2011 21:26


    



Och jag hoppas kunna hänga upp skylten

imorgon när sambon sover stillsamt &

barnen är i skolan och Leo rastad...


 


Jag hoppas bara att klass 1 varningen

inte utbryter imorgon när jag har

kommit fram till platsen där krokodilerna

simmar och väntar på att mina drag ska

fresta dom att bita tag...



Ja vi får se vad som sker...

Vad jag vet kommer ske är att jag

SKA ha med mig kameran ut...

Man måste ju kunna förkunna sina fångster

utan att klassas som en lögnare utan bevis ;o)



Orkade inte se mer av fotbollen

och som det verkade nyss så utklassar Sverige

Finland och Zlatan har gjort Hat-Trick...

Tar nog och ser en film och gräver i mig

Indian Pop.



" Tjingeling "






 

Av Michael - 7 juni 2011 17:52








Därför ska min sambo och dotter

bege sig till Hemmakväll och

förlusta sig i smågodis...


- - - - - -


Kanske några bra filmer ikväll.

Har ju några på lager.

Inköpta & *censur*


- - - - - -


Men ska kanske se fotbollen

före filmen tror jag...


" Hissar Flaggan "


 

Av Michael - 7 juni 2011 16:46



  Minnet saknas...

Hade kanske en aning för bråttom imorse.

Ville komma ut och promenera snarast eftersom

precis jag skulle ge mig ut varnade dom på väderleken

att gårdagens väder skulle upprepas idag...


- - - - - -


Ville skynda mig hem och ta hand om Leo

så slapp han väcka sambon som låg och sov.

I stressen så glömde jag kameran och hade

iofs 3 härliga timmar i naturen men

kunde inte dokumentera någonting av det...


- - - - - -


Men som sagt det var en underbar

stund och kommer säkert att ske igen...

Fast nu är det dags för middag och idag har min

dotter beställt maten och tack gode gud för detta.


- - - - - -


Nu kan ju faktiskt t.o.m jag laga till

något utan att jonglera bort mig i köket.


Dagens Meny:


  • Makaroner & Falukorv


 

Av Michael - 7 juni 2011 01:00

Jag har gjort fel...


Jag har tagit något som egentligen var mitt eget

men som jag inte alls ville ha.

Nu är frågan om jag har viljan och styrkan

att kunna lämna tillbaka det.


    


Alltså dags att lämna tillbaka

minst 5 av de kilona jag lagt på mig igen.

Hoppas kunna göra detta eller närma mig

under denna semestern...



Somnade på soffan nyss.

Varit en tumultartad dag med 4 timmars

strömavbrott. Barnen spelade finns i sjön

och det sker inte ofta.

Jag själv halvslumrade till i sängen och

mellan varven läste jag lite ur olika

gamla fiskeböcker...



Men nu ska jag krypa ner för

det blir en riktig långpromenad

imorgon och jag ska förbränna lite

hade jag faktiskt tänkt mig...



" Godnatt "






 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards