•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Michael - 13 juni 2011 19:30




  Ja om nu min besökslogg fungerar som

den ska så har jag haft en läsare från det STORA

landet USA...


- - - - - -


Även Borås finns med men

sen är det nog bara jag själv som river

runt i bloggen och spanar.


- - - - - -


Fast även om du är inne för

första gången eller inte kommenterar

vore det roligt att veta vem du är som läser...



HÖR AV DIG !

Av Michael - 13 juni 2011 16:56

  4 Dagar kvar till skolan slutar för mina barn.

Som tur är slipper man numera köra runt stan för att deltaga på olika platser.

Numera är båda barnens avslutningar på samma plats.



Barnen snart fria och snart stundar 3 månaders ledighet.

Jobbigt för dom och MER jobbigt för en del föräldrar...

Vem kommer inte ihåg själv hur det vara att sluta skolan.

Barn åker ut på landet, barn som lämnar landet och barn som lämnar för

studier på annan ort...



Tror det var lättare förr att hitta på saker att fördriva tiden under sommarlovet.

På min tid fanns varken mobil, internet med facebook, fotodagbok, bloggar och liknande utan man fick umgås utomhus...



Fy va gammal man låter när jag skriver som jag gör men allt är ju sant.

Numera sitter barnen framför dataskärmar, sms:ar, chattar, spelar data eller tv-spel och vi föräldrar tillåter det. (Ja kanske inte alla men många)



Kan skriva hur mycket som helst om min egna barndom.

Den utspelades på Poppelvägen och det kan skrivas legendariska

historier om denna plats...



Men nu ska vi grilla fläskfilé & äta pommes !

Av Michael - 13 juni 2011 00:09







Kommer göra det med ett

enormt slag.

Let´s go out with a big bang...


Godnatt !


Battle - Los Angeles

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards