•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Michael - 18 juni 2011 19:43

  Eller jag åkte hemifrån runt 3-tiden...

Fick ingen fisk men dock frisk luft och vattnat 1 mask.

Mulnade på ganska snabbt och det kändes som oväder var på gång

men vi hann hem och in i värmen före regnet föll ner.



Men även om man ingen fisk fick med upp så

inte deppar jag ihop för det.

Jag fick fotat en del vackra bilder och området

är en oas av färger för den som älskar att fota...

Man skulle kunna gå där hur länge som helst utan att

ens tänka sig tanken att tröttna...



  Klicka gärna på varje bild så blir dom större och enormt

mycket skönare att vila ögonen på. Inga "egoistiska" foton på mig själv denna gång

så nu kan ni andas ut ordentligt...

Kan tyckas vara lite för mycket att endast fota sig själv men jag vill ha nya fräscha foton som uppdateras även om dom visar mig med...





     




Titta och njut...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards